بخشنامه

دانلود سرفصل های کتاب شیمی یازدهم و دوازدهم دبیرستان

دانلود سرفصل های کتاب شیمی یازدهم و دوازدهم دبیرستان
دانلود سرفصل های کتاب شیمی یازدهم و دوازدهم دبیرستان

سرفصل های کتاب شیمی یازدهم و دوازدهم دبیرستان که در سال آینده قرار است چاپ و عرضه شود را در ادامه از سایت جم شیمی دانلود نمایید.کتاب شیمی یازدهم شامل 3 فصل و همین طور کتاب شیمی دوازدهم هم شامل 3 فصل می باشد. که در زیر عناوین فصل ها را مشاهده و دانلود خواهید کرد.

سرفصل های کتاب شیمی یازدهم

  • فصل1 :منابع معدنی -قدر هدایای زمینی را بدانیم
  • فصل2:غذا-در پی غذایی سالم
  • فصل3:بهداشت-مولکولها در خدمت پاکی و تندرست

سرفصل های کتاب شیمی دوازدهم

  • فصل1: مولكول ها در خدمت تندرستی
  • فصل2:  آسایش و رفاه
  • فصل3:  هنر و ماندگاری
  • فصل4:  انرژی های نو

برای دانلود فایل PDF  و جزییات و عناوین مطالب هر فصل و بیشتربدانید های هر کتاب روی لینک های دانلود کلیک کنید . دانلود سرفصل های کتاب شیمی یازدهم و دوازدهم دبیرستان در قسمت لینک های دانلود در بخش زیر و همین طور نقد و بررسی کتاب شیمی یازدهم و دوازدهم دبیرستان را نیز مشاهده نمایید.

4.9/5 - (13 امتیاز)
به کانال بزرگ تلگرام جم شیمی بپیوندید

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام..
    کتاب های شیمی نظام جدید ، در واقع برای نابودی نسل شیمی نوشته شده که کاملا افتضاحی عظیم در نسل علم نوین شیمی ایفا کرده …. امیدواریم هر چه سریعتر فکری برای این روند آموزشی در بین کتاب های شیمی گردد .. چون در کتاب های نظام جدید شیمی 10 درصد از علم شیمی که نظام های قدیم می خوانند را این نظام جدید می خواند و این افتضاحی عظیم می باشد. امیدواریم فکری اتخاد شود.

  2. با سلام،شیمی دهم دارای مطالب کاملا حفظی وحجیم بود کتاب به نحو شتابزده نوشته شده بود در قسمت تمرینها ومسئله مثل ساختار لوویس ،موازنه ها ،… بصورت کلی گویی به چند مثال ساد ه اکتفا شده بود مطالب دارای نوشتار مبهم بود امیدوارم در کتاب یازدهم این موضوع مدنظر قرار گرفته باشد کتاب شیمی برای رشته علوم تجربی بسیار مهم وازدروس پایه است مطالب حفظی وزیاد ذهن دانش آموز را خسته می کند وبعد بسرعت فراموش می شود.

    1. كتاب دوسي لزوماً نبايد سنگين و آزار دهنده باشد تا با ارزش تلقي شود بلكه ما در دنياي امروز بيش از فرمول و دانش حفظي به اطلاع نسبت به جهان اطراف داريم كه توام با فرمول و مساله باشد جهان را ما با آگاهي مي سازيم نه فقط فرمول و مساله و حفظ🙃

      1. سلام خدمت شما دوست عزیز حرف شما کاملا درست ولی باید کنکور هم مدنظر گرفته شود اگر کنکور اسان برگزار شود فاجعه میشود پس هرچه حجم بیشتر باشد بهتر خواهد بود برای کسانی که واقعا تلاش می کنند با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا