دانلود CrystalDiffract 6.9.3 macOS نرم افزار شبیه سازی مولکولی نسخه مک

149,000 تومان249,000 تومان

  • نسخه ویندوز و مک
  • کرک شده
  • راهنمای نصب فارسی برای نسخه 7.0.3.300

CrystalDiffract نرم افزار شیمی شبیه سازی ساختار های مولکولی و پراش اشعه ایکس برای سیستم عامل مک می باشد. CrystalDiffract با کنترل تعاملی و توصیف آسان داده های تجربی، دنیای اشعه ایکس و پراش پودر نوترون را به صفحه رایانه شما می آورد. کنترل های پارامتر در زمان واقعی به شما امکان می دهند با بازخورد فوری، تنظیمات نمونه و پراش را تجربه کنید.

پراش در نوک انگشتان شما است
CrystalDiffract توانایی شبیه سازی پراش اشعه ایکس و پودر نوترون را فراهم می کند: اما استفاده از آن سریع و آسان است. یکی از چهار نوع شبیه سازی از پیش تعیین شده را انتخاب کنید: اشعه ایکس با طول موج ثابت، نوترون، اشعه ایکس پراکنده انرژی؛ یا زمان پرواز نوترون ها. پردازش چندگانه امکان شبیه سازی سریع پروفایل و تنظیم زمان واقعی پراش و پارامترهای نمونه را فراهم می کند: شما را قادر می سازد تا کنترل پراش خود را کاملاً کنترل کنید.

داده های تجربی را تجزیه و تحلیل کنید
CrystalDiffract به شما امکان می دهد چندین مجموعه داده آزمایشی را برای مقایسه با داده های شبیه سازی شده وارد کنید: فقط فایل های متنی را بکشید و رها کنید در پنجره پراش خود. می توانید داده های مشاهده شده خود را دستکاری کرده و مجدداً جمع کنید، صاف کردن و اصلاحات پس زمینه را در زمان واقعی اعمال کنید و سپس از ابزارهای صفحه نمایش ابتکاری برای اندازه گیری الگوی مشاهده شده خود استفاده کنید. برای بررسی خلوص با الگوهای شبیه سازی شده مقایسه کنید.

CrystalDiffract به شما امکان می دهد مخلوط های چند فازی را به سادگی با کشیدن و رها کردن الگوها در یک گروه مخلوط شبیه سازی کنید. با استفاده از لغزنده مخلوط و کنترل متن در لیست پارامترها می توانید ترکیبات مخلوط را در زمان واقعی تنظیم کنید. کنترل های اضافی به شما امکان می دهد برای ویرایش دستی نسبت فاز ، کل مخلوط را قفل کنید یا اجزای آن را به صفر برسانید.

Peak Tips به شما کمک می کند هنگام حرکت ماوس، بازتاب ها را تشخیص دهید. نکاتی برای نمایش اطلاعات کامل در مورد هر قله، از جمله فاصله d شدت نسبی و عرض آن قابل ارتقا هستند.

خروجی داده ها
CrystalDiffract به شما امکان می دهد کار خود را به عنوان یک سند مستقل برای دسترسی سریع و راحت دفعه دیگر که از برنامه استفاده می کنید، ذخیره کنید. همچنین می توانید کل الگوهای پراش، لیست بازتاب ها، فاکتورهای ساختار به علاوه داده های ساختار بلوری را در قالب های CIF یا CMTX صادر کنید.

CrystalDiffract همچنین دارای یک لینک مستقیم تجسم با CrystalMaker است: به سادگی هر الگوی شبیه سازی شده را انتخاب کنید و دستور Visualize را انتخاب کنید. سپس ساختار بلوری در CrystalMaker نمایش داده می شود.

مشخصات نرم افزار

  • ورژن: 6.9.3 مک + 7.0.3.300 ویندوز + 7.0.2.300 ویندوز
  • سیستم عامل: مک و ویندوز
  • حجم فایل فشرده: 36.6 مگابایت + 154 مگابایت نسخه ویندوز + 159 مگابایت نسخه ویندوز
  • کرک: دارد
  • راهنمای نصب فارسی برای نسخه 7.0.3.300 ویندوز

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود CrystalDiffract 6.9.3 macOS نرم افزار شبیه سازی مولکولی نسخه مک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا